Cap de setmana de mobilitzacions per la nostra escola

Dijous 10 d’abril:

Tancament en Escola Valenciana en solidaritat amb les escoles on se suprimeix l’ensenyament en valencià.

Divendres 11 d’abril:

Trobada de secundària i batxillerat de l’alacantí

Dissabte 12 d’abril:

Junta d’Escola Valenciana en Otos per solidaritzar-nos amb les escoles afectades per les supressions de línies en valencià de la Vall d’Albaida.

Trobada d’Escoles en Valencià de la Vall d’Albaida

Trobada de professorat a la jornada "35 anys d’ensenyament en valencià"

Trobada de Plataformes de tots els territoris i àmbits que es celebrarà al CEIP Ciutat Cremona per a mostrar la solidaritat i el reconeixement pel treball d’esta comunitat educativa.

A les 17’30 hores Marxes per l’educació pública baix el lema "Tots som Cremona", "És pública, no es tanca". Les entitats convoquen a realitzar marxes reivindicatives des de diferents punts geogràfics de la ciutat de València fins al punt de trobada comú que serà la Plaça Manises sobre les 18’00 hores. Els punts d’eixida de la mobilització social que coincideixen amb una distribució geogràfica de València seran els següents:

Nord (Estació de fusta)
Sud (Parterre)
Oest (Torres de Quart)
València (C/Sant Vicent-Mª Cristina)