Entrega guardons 12é Premi Sambori a la Costera

El proper divendres 26 de març tindrà lloc a la Casa de la Cultura de Montesa el lliurament del 12é Concurs escolar de literatura en valencià Sambori. L’acte comptarà amb l’actuació de Dani Miquel, amb el seu espectacle Cantacançons.

Els guardonats són:

Educació Infantil Modalitat d’Aula
– 0 a 3 anys
– 1er classificat: "9 cavallers, 3 princeses i 1 cadell", de l’Escola Infantil El Castell de Montesa
– 3 anys
– 1er classificat: "La Vaca Tina i el caragol Quico", del CP Martínez Bellver de Xàtiva
-4 anys
-1er classificat: "Les plaques desolades", del CEIP Mare de Déu dels Xics de la Font de la Figuera
-5 anys
-1er classificat: "El Nuvolet", del CP Carles Salvador de Barxeta.

Educació Infantil Modalitat Individual
-4 anys
-1er classificat: "La rabosa perduda", de Mariola Giner Huet, del CP Carles Salvador de Barxeta.
-5 anys
-1er classificat: "El conill sense pota", de Paula Agustí Gonzàlez, del CP Crist del Miracle de la Llosa de Ranes.

Primer Cicle de Primària
-1er classificat: "La rosa i el dinosaure màgic, de Pol Reig i Gómez, del CEIP Attilio Bruschetti de Xàtiva.
-2on classificat: "La fada que no tenia màgia", de Lluna Díez Sierra, del CP Beat Jacint Castanyeda de Xàtiva.
-3er classificat: "El llop cuiner" de David Bru Ciges, del CEIP José Mollà de Canals.

Segon Cicle de Primària
-1er classificat: "Noel s’ha perdut", de Isabel López Martínez, del CEIP Papa Calixte III de Canals.
-2on classificat: "La muralla", de Ferran Monfort Climent, del CRA Llocnou-Rotglà, Aulari de Rotglà i Corberà.
-3er classificat: "Una balena espavilada", de Maria Inmaculada Ramón Revert, del CP Crist del Miracle de la Llosa de Ranes.

Tercer Cicle de Primària
-1er classificat: "Ha arribat el circ", de Belen Silva Bellver, del CEIP Taquígraf Martí de Xàtiva
-2on classificat: "Al volant", d’Alberto Sanchis Fayos, del CP Vicente Blasco Ibañez de Montesa
-3er classificat: "L’os de peluix defectuós", d’Ana Laura Romero Esteve, del CEIP Beat Jacint Castanyeda de Xàtiva

Primer Cicle d’ESO
-1er classificat: "Carla i el seu amic Laolí", de Cristian Medina Ferrer, del IES Dr. Lluís Simarro Lacabra de Xàtiva
-2on classificat: "L’Estranya", de Laura Vidal Martí, del Col•legi Nuestra Señora de la Seo, de Xàtiva
-3er classificat: "El rellotge d’arena màgic", de Clara García Gramage, del IES Dr. Lluís Simarro Lacabra de Xàtiva

Segon Cicle d’ESO
-1er classificat: "Lola", d’Àngela Sanz Maset, del Col•legi Parroquial Sant Antoni Abat de Canals.
-2on classificat: "El vertader esperit de Nadal", de Maria Calabuig Garrido, de l’IES de Vallada
-3er classificat: "L’Inspector" d’Àngela Vidal Bataller, del Col•legi Nuestra Señora de la Seo de Xàtiva.

Batxillerat i Cicles Formatius
-1er classificat: "Comiat", de Marta Orquín Mateu, de l’IES Josep de Ribera de Xàtiva.
-2on classificat: "Dies de flames", de Carmen Conca Tortosa, de l’IES Josep de Ribera de Xàtiva.
-3er classificat: "No ens busques", de Celia Gorba Masip, de l’IES Josep de Ribera de Xàtiva.

Formació de Persones Adultes
-1er classificat: "Els pins de la solana de Barxeta", de Rosario Cuquerella Carbonell, del FPA Francesc Bosch i Morata de Xàtiva