Llibre "25 anys de Trobades"

Us presentem el llibre "25 anys de Trobades", en motiu de la commemoració dels 25 anys de les primeres Trobades d’Escoles en Valencià. Aquesta obra ens endinsa en la història de les Trobades i ens descobreix el naixement i creixement del moviment cívic d’Escola Valenciana.

Però, el llibre no serà només una repàs pel passat recent de l’ensenyament en valencià, també ha de ser la clau per aconseguir un futur millor de la nostra llengua. Aquesta obra, a càrrec de Víctor Labrado i coordinada per Escola Valenciana, amb il·lustracions i disseny de Mariscal, disseny de pàgina i maquetació de Francesc Vera i fotografies de totes les Trobades, serà una edició limitada i estarà les llibreries els primers dies d’octubre de 2010.

A més, contindrà un DVD amb centenars de fotografies de les Trobades que s’han celebrat arreu de les nostres comarques.