Entrades del Concert de Falles d’Escola Valenciana a 8€ anticipades

Zoo, Auxili, Smoking Souls i Va de Bo conformen el cartell que inaugura La Gira 2015 el 13 de març, el circuit de música en valencià d’Escola Valenciana. La Gira continua a les comarques gràcies a l’organització de concerts per part de les Coordinadores de l’entitat, passa pel Fesfoc, el concert de Fogueres i acaba a les portes de l’estiu amb el Feslloch, el festival de tres dies que s’organitza junt a l’Ajuntament de Benlloch i l’Associació cultural Pitxurrull. Enguany el Feslloch se celebra els dies 9, 10 i 11 de juliol.

Les entrades del Concert de Falles 2015
Les entrades a taquilla costen: 12 euros. Les entrades anticipades del concert tenen el preu de 8 euros. Aquest preu es manté a taquilla per als estudiants de la Universitat de València i per als Amics i Amigues d’Escola Valenciana.

Les entrades anticipades es poden adquirir on-line sense despeses de gestió a la botiga d’Escola Valenciana: www.escolavalenciana.org/falles

També es poden adquirir als punts de venda oficials: Centre Social Terra, Bar la Murta, Racó de la Corbella, Ca revolta i Llibreria 3i4.

13 de març: Concert de Falles
Se celebra a l’Auditori Casa de la Cultura de Burjassot. Un concert 100% en valencià. L’obertura de portes serà a les 20 hores i el concert comença a les 21 hores. Sobre l’escenari Zoo, Auxili, Smoking Souls i Va de Bo.

Els concerts de la Gira d’Escola Valenciana 2015: ‘Girem amb l’Ovidi’
Amb més de 150.000 assistents en els vora 300 concerts celebrats en les convocatòries anteriors, La Gira d’Escola Valenciana acompleix 10 edicions de promoció de la música en valencià.

Enguany s’acompleixen 20 anys de la mort d’Ovidi Montllor. Escola Valenciana se suma a l’Any Ovidi i el primer dels homenatges de l’entitat és dedicar-li La Gira 2015.

Amb el lema ‘Girem amb l’Ovidi’, els cartells de tots els concerts de La Gira tenen de base la imatge d’Ovidi Montllor per haver-se convertit en un símbol gràcies al qual els grups actuals de música en valencià en són hereus directes.

Durant aquests mesos Escola Valenciana anirà informant sobre els concerts que organitzen les Coordinadores comarcals de l’entitat, que confluiran en el Feslloch 2015 els dies 9, 10 i 11 de juliol.

A mesura que es confirmen concerts comarcals, Escola Valenciana actualitzarà la informació al web de La Gira: www.lagira.cat

En aquests moments ja hi ha confirmats concerts de La Gira a: Agullent -28 de març, Godella – 18 d’abril, El Campello-24 d’abril, La Canyada – 6 de juny i el Fesfoc (Concert de Fogueres a Alacant) – 13 de juny.