Col·lectius Castelló homenatja Daniel Mateu

Aquest dissabte, 17 de novembre, a partir de les 12 hores del migdia, a l’escola Censal, Col·lectius per la Llengua i la Cultura Castelló, entitat federada a Escola Valenciana, rendirà un senzill i afectuós homenatge a Daniel Mateu i Pitarch, que ens va deixar de forma tan inesperada com dolorosa aquest passat estiu.

Daniel va ser director de l’escola Censal entre 1989 i 1999. Mestre, músic, excursionista, valencianista, d’esquerres i laic, com els agrada definir-lo a molts dels seus amics, nosaltres el trobarem especialment a faltar com a membre destacat del grup que cada any organitzem la Festa per la Llengua de les comarques de Castelló.

L’acte d’aquest dissabte ens servirà per recordar-lo, alhora que també per agrair la seua amistat durant tots aquests anys.

Us hi esperem.