Premis Baldiri i Reixac 2013

BASES 2013 PREMIS BALDIRI REIXAC (cliqueu ací)

Cal recordar que en l’edició 2011/2012, el treball de l’alumnat de sis centres valencians i el d’una escola van ser premiats. Escola Valenciana vol reconéixer l’esforç i la il•lusió de les comunitats educatives de tots ells per construir un ensenyament valencià i en valencià a tot color. Són els següents :

C. P. La Teixereta – Ibi
Es tracta d’una escola que compta amb un projecte comú de tot el claustre de professors, liderat per un equip directiu entusiasta, que pretén assolir objectius clars de manteniment del valencià com la llengua d’una escola que fomenta els valors d’integració. Es tracta d’un equip de mestres molt motivat i que va assumir un compromís actiu en l’organització de la Trobada d’Escoles en Valencià de la comarca de l’Alcoià que es va realitzar a Ibi el 2011.

Jocs i joguets dels nostres iaios – Ibi
Alumnes de diversos nivells CP Teixereta, CP Derramador, CP Pla i Beltra, CP Felicitat Bernabeu, Col•legi Nostra Senyora dels Desemparats i Centre d’Adults Joan Lluís Vives
Ibi

Els inicis del cinema a Europa – Picanya
Alumnes de 6è de Primària Escola Gavina

Celebrem el dia del llibre: el conte del xiulet – Picanya
Alumnes de 1r curs de Cicle Inicial Escola Baladre Picanya

La meva història personal – Carcaixent
Alumnes de 4t de Primària Escola Víctor Oroval.

El país de Totunllibre – Guadassuar
Alumnes de 1r i 2n d’ESO Institut Guadassuar.

Els trets plets de Pasqua Granada: una experiència literària i musical – Castalla i Cocentaina
Alumnes de 4t d’ESO Instituts Enric Valor i Pare Arques.

La Jornada Premis Baldiri Reixac: 20 d’octubre. Universitat de Vic

Amb motiu de la 35ena edició dels Premis Baldiri Reixac, els quals han suposat un
reconeixement explícit a la bona tasca de centenars de centres educatius i de mestres i de milers d’alumnes de les escoles d’arreu dels territoris de parla catalana, la Fundació Lluís Carulla fa un pas més convocant la Jornada Premis Baldiri Reixac 2012.

Amb la voluntat de fomentar una escola catalana i de qualitat, que ha inspirat els Premis des dels seus inicis, la finalitat d’aquesta Jornada, que se celebrarà anualment amb motiu de cada nova convocatòria, és posar en valor i compartir alguns dels treballs premiats en l’edició anterior.

Són objectius de la Jornada:

• Enfortir els lligams entre l’extensa xarxa que avui formen les escoles i els ensenyants que han participat en els premis al llarg d’aquests anys.
• Donar visibilitat al treball dut a terme pels diferents centres educatius, ensenyants i alumnes de totes les etapes educatives.
• Difondre el coneixement generat i acumulat a través dels diferents projectes presentats.
• Conèixer i compartir experiències i bones pràctiques educatives.
• Promoure la innovació educativa.
• Consolidar una escola compromesa amb el país, la seva llengua i la seva cultura.