La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí tanca amb un sopar – homenatge la celebració dels seus 25 anys

La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí tancarà demà dissabte en un sopar – homenatge els actes de commemoració dels seus 25 anys.

L’entitat ha volgut acomiadar aquest aniversari amb un sopar – homenatge adreçat a totes les famílies, docents i entitats amigues pel seu esforç per la normalització del valencià a l’Alacantí i en especial al món educatiu.

La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí estarà arropada al sopar per Vicent Moreno, president d’Escola Valenciana, la FAPA Enric Valor d’Alacant, el PSPV – PSOE, Esquerra Unida, Compromís, UGT, CCOO, STEPV, la delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans  i assistirà també Carles Cortés en representació de la Universitat d’Alacant i els regidors d’educació dels ajuntaments de Mutxamel i Sant Joan d’Alacant, Rafael García i Javier Yebes respectivament.

En la commemoració es presentarà un vídeo dels 25 anys de l’entitat on es fa una repàs de les activitats que l’entitat ha desenvolupat a la comarca al llarg d’aquestos 25 anys com han estat les Trobades d’Escoles en Valencià, el concert de música, les actuacions de teatre, el concurs literari Sambori, les publicacions del quaderns  del migjorn, entre altres activitat.

Al vídeo apareixem felicitacions de la Colla de dolçainers i tabals, el Nuvolet de Mutxamel, El Tossal de Sant Vicent del Raspeig i Sant Antoni d’Alacant, també apareixen al vídeo els grups de danses el Postiguet i Salpassa, el grup de teatre Saineters, els grups de música Mugroman i La Caixa de Gel, el grup de pilota de Sant Vicent del Raspeig i el Casal Popular Tio Cuc.

Per a La Cívica aquestes felicitacions demostren el treball en xarxa que les entitats de la comarca de l’Alacantí fem per normalitzar la cultura popular i el valencià a la comarca.

El vídeo també recull intervencions de tots els presidents que l’entitat ha tingut al llarg d’aquestos 25 anys que son, Ferran Gosàlbez, Enric Pellín, Gràcia Jiménez, Mikel Forcada, Josep Lluis Martos, Ferran Isabel i l’actual Mari Carme Llorca.

A l’acte també contarà amb la actuació de cantautor Natxo Gironés que presentarà el seu nou treball musical i ambientarà l’acte amb temes del seu anterior disc dedicat a la figura d’Estellés.

L’acte tindrà lloc demà dissabte 19 d’octubre a partir de les 20.30 h a la barraca Abencerrajes de Mutxamel, front a la policia local de Mutxamel i el parc el Canyar de les Portelles (C/ Joan XXIII nº 38 de Mutxamel)

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb

Mari Carme Llorca Presidenta de La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí 667339826

Ismael Vicedo, tècnic de La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí 607930565