700 ESTUDIANTS D’ALACANT PARTICIPEN AL CINEMA A L’ESCOLA

700 ESTUDIANTS D’ALACANT PARTICIPEN AL CINEMA A L’ESCOLA

El "Cinema a l’Escola" és un programa d’Escola Valenciana, que promou el cinema en valencià entre l’alumnat de les nostres comarques. Enguany arriba a la 10a edició i hui ha arribat a Alacant

Aquest projecte que consisteix en la projecció de pel·lícules en valencià al centres educatius ha arribat hui a Alacant amb la pel·lícula "EPIC, el món secret"

Hui divendres 20 de desembre de 2013 a partir de les 10.00 h al Cinema Yelmo – Cines del CC Porta d’Alacant s’ha projectat la pel·lícula "EPIC, el món secret", títol escollit per a aquesta nova edició de Cinema a l’Escola a Alacant.

En total més de 700 estudiants de la ciutat d’Alacant han participant hui a l’activitat).

La pel·lícula ve acompanyada d’una guia didàctica per a treballar a l’aula.