Premi "Racons poètics". Benlloch 2014

Amb motiu de la XXVII Festa per la llengua, que se celebrarà a Benlloch (Plana Alta) el proper 8 de juny, hem convocat junt a l’escola i l’Ajuntament de Benlloch, el concurs "Racons poètics".

Com veureu en les bases adjuntes, la convocatòria està oberta a l’alumnat d’Educació Primària dels centres valencians, i hi ha tres categories diferents, segons el cicle que l’alumne/a estiga cursant

Per mitjà d’aquest concurs es pretén impulsar l’alumnat valencià a unir paraula i paisatge, poesia i fotografia, per tal de fer explícita l’estima per la nostra llengua i el seu context natural i humà.

Es tracta que els participants ens facen arribar un poema sobre un lloc determinat i una fotografia, feta per ells, d’aquest lloc; o viceversa, una fotografia d’un lloc significatiu per a ells i una explicació poetitzada del que els suggereix.

Teniu de temps per animar el vostre alumnat i que ens envien els seus treballs fins a l’1 de juny.