Recta final per a la celebració del Feslloch 2014

El festival de música en valencià que organitzem junt a l’Ajuntament de Benlloch, Reviscola i l’Associació Cultural Pitxurrull se celebra els dies 10, 11 i 12 de juliol a Benlloch.

FesClips
El jurat ha determinat que els dos treballs guanyadors són els vídeos fets sobre els següents temes de dos dels grups que actuaran al Feslloch:

Rock&Roll , de Els Catarres

Com dues gotes d’aigua, de Txarango

L’organització ha volgut donar l’enhorabona als guanyadors i les guanyadores, que tenen com a premi dos abonaments del Feslloch 2014 per a cada treball i discs de La Gira d’Escola Valenciana. A la resta de participants, se’ls agraeix la seua participació i se’ls vol recordar que els seus FesClips es projectaran també a la pantalla de l’Escenari Principal del festival entre grup i grup.

Podeu veure tots els FesClips presentats en aquesta edició ACÍ

Els abonaments anticipats a 28€
El 8 de juliol és la data límit per a comprar els abonaments anticipats. Els podeu adquirir de forma molt pràctica mitjançant la compra online a www.escolavalenciana.org/feslloch2014

Tota la informació sobre els punts de venda dels abonaments i del preu de les entrades per dia la podeu consultar a l’apartat "Entrades" del web del Feslloch www.feslloch.com

El programa detallat del festival
Si voleu saber els horaris de les actuacions i totes les activitats i els serveis del Feslloch descarregueu-vos ACÍ el programa.