GRÀCIES per fer Escola Valenciana, vosaltres sou la nostra escola

Fes Escola Valenciana! va recaptar mitjançant la plataforma Verkami la xifra de 75.885 €, gràcies a la participació de 1.968 mecenes.

A aquestes dades cal sumar la "Caixa Solidària Fes Escola valenciana!" que l’entitat va habilitar com a alternativa a totes aquelles persones i col•lectius que hi volgueren contribuir en el projecte sense haver de realitzar el pagament amb targeta de crèdit, sinó per ingrés bancari. La Caixa Solidària ha comptat amb la participació de 77 persones, entitats i institucions que han aportat 17.080 €.

En conjunt, sumant el micromecenatge obert a la plataforma Verkami i la Caixa Solidària van participar en la crida econòmica 2.045 mecenes amb un total recaptat de 92.965 €.

"La conclusió és ben senzilla, els valencians i les valencianes no estem disposats a ser ciutadans de segona ni a perdre els nostres drets bàsics vinculats al nostre màxim tret d’identitat, la nostra llengua, així que ja poden prendre nota els nostres governants, perquè el múscul social entorn el valencià està fort i nosaltres no tancarem", va explicar Vicent Moreno, president de l’entitat.

GRÀCIES per la confiança social que ha rebut Escola Valenciana per tal de continuar organitzant les Trobades d’Escoles en Valencià, les campanyes de matriculació en valencià, la defensa dels drets lingüístics, els concerts de música en valencià, els tàndems lingüístics, la programació de cinema en la nostra llengua i el treball amb altres organitzacions i institucions.

CLIQUEU ACÍ PER A TROBAR EL VOSTRE NOM EN L’AGRAÏMENT