JORNADA D’ENSENYAMENT I ÚS DEL VALENCIÀ ALS CENTRES EDUCATIUS. INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES D’EDUCACIÓ PLURILINGÜE 2015

JORNADA D’ENSENYAMENT I ÚS DEL VALENCIÀ ALS CENTRES EDUCATIUS.
INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES D’EDUCACIÓ PLURILINGÜE 2015

Declaració d’intencions.
Quines llengües volem que aprenguen els nostres alumnes, i quantes, i com?
Com ha de ser el professor que ensenya llengua? Què diuen els qui investiguen?, quines són les millors experiències per a ensenyar llengües?

Aquestes preguntes són les que cada any volem contestar a la Jornada i també d’altres com: què has fet enguany?,com t’ha anat el curs?, com va l’ensenyament en valencià a la teua escola?, has vist el recurs que vaig penjar al meu bloc d’aula?, quan ens trobem?, fem un projecte junts?.

El professorat d’Alacant i comarques dels centres que fan programes plurilingües en valencià estem curs a curs consolidant un espai de reflexió conjunta amb el suport de la Universitat d’Alacant, amb la llibertat i la confiança que ens dona el bon treball, els objectius comuns i el context compartit.

Aquest espai és naturalment la Jornada, en la qual us proposem participar i, us presentem en aquest programa que confeccionem un grup obert de mestres i professors que creiem en un plurilingüisme de qualitat des del valencià.

Així és que animeu-vos, i animeu als vostres companys i companyes a assistir o el que és millor, a presentar comunicacions, en aquest marc idoni; la UA, un referent per a molts de nosaltres en la formació inicial i permanent de mestres i professors.

Lloc de realització
Universitat d’Alacant. Facultat d’Educació
Localitat
Alacant
Inicia
4 de juny de 2015
Finalitza
4 de juny de 2015
Presentació de comunicacions
Fins al 30 d’abril
Inscripcions
Fins al 31 de maig
Horari
De 16 h a 20’30 h
Organitza
Vicerectorat de Cultura, Esport i Política Lingüística de la Universitat d’Alacant, UEM – UA (IIFV), La Cívica – Escola Valenciana, mestres i professores/professors de centres educatius que fan educació bilingüe / plurilingüe
Col•labora
Un entre tants. Xarxa Cooperativa d’Experiències TIC per a l’Ensenyament en Valencià, Xarxa de Centres Educatius Valencians de Qualitat, Enxarxa’t
Objectius
• Posar en contacte als mestres i professores/professors que fan ensenyament bilingüe / plurilingüe en el context valencià.
• Comunicar experiències pràctiques d’ensenyament de llengües als centres educatius.
• Ajudar a la formació dels mestres i professors que fan ensenyament en valencià i/o en llengua estrangera.
• Compartir experiències pràctiques d’organització de l’educació plurilingüe en el centres de les comarques d’Alacant.
Destinataris
• Professorat d’E. Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat que fan ensenyament i ús vehicular del valencià i/o en llengües estrangeres en el context educatiu valencià.
• Estudiants universitaris.

Proposta d’organització
Llengua vehicular de les jornades: valencià
Horari i estructura