Promocions Amics i Amigues Escola Valenciana

Han sigut moltes les promocions i sortejos que les Empreses Amigues han oferit als Amics i Amigues d’Escola Valenciana. Així, el darrer curs 2014/2015, les ofertes han arribat en forma de viatges, d’entrades per al teatre, sopars, productes d’agricultura ecològica, cursos de formació en llenguatge audiovisual, idiomes, habilitats i altres més.
A més, també s’han realitzat diversos sortejos com ara les cinc entrades dobles per a l’obra de teatre Ficció de Carles Alberola del Teatre Micalet, l’entrada doble per al concert ‘Ovidi popular’ de Ca Revolta i l’entrada per al ‘Deleste festival’ de Rambleta que gaudiren alguns dels Amics i Amigues.
Finalment, l’entitat també ha preparat ofertes de les distintes activitats que organitza anualment com són els concerts de la Gira d’Escola Valenciana, el sopar de la Nit, que es celebra cada mes de novembre, entrades per al cinema de Nadal en valencià i els productes de la botiga.
Cada vegada són més les empreses que s’impliquen amb el valencià i que es sumen al projecte d’Empreses Amigues d’Escola Valenciana i, per aquest fet, seguireu rebent correus electrònics amb noves ofertes i promocions el curs vinent.