Escola Valenciana organitza la I Jornada de Radioescola

Escola Valenciana desenvolupa el proper 27 de febrer la I Jornada de Radioescola. La ràdio feta per alumnes, que tindrà lloc a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València a partir de les 10 hores. Estan convidats a participar tots els centres educatius que vulguen compartir experiències i introduir les possibilitats de la ràdio per a millorar la competència comunicativa i la qualitat educativa.

DISSABTE 27 DE FEBRER

LLOC: Facultat de Magisteri. Aula PB05 (Avinguda Tarongers)
Horari de 10 a 14 h.

PROGRAMA DE LA JORNADA

9’30h. a 10h. Acreditacions

10 h. Inauguració

• Benvinguda del degà de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, Manuel Monfort.
• Salutació del president d’Escola Valenciana, Vicent Moreno.
• Inauguració de la Jornada radiofònica per part del director general de Política Educativa, Jaume   Fullana.

10’15 h. Ponència

Per què hem de fer ràdio a l’escola? , a càrrec de la professora titular de Filologia Catalana de la Universitat de València, Gemma Lluch.

10’50h. Comunicacions

• 10’50h. CEIP La Moreria. Les Coves de Vinromà (Elena Doñate)
• 11 h. CEIP Lluís Vives. La Pobla de Vallbona (Carmen Barona i Rosa Amparo Rozalén)
• 11’10 h. RàdioSecanet. C.P. Jaume I el Conqueridor de Catarroja (Joan Orts)
• 11’20 h. Taller de ràdio, "Un entre tants". IES Federica Montseny de Burjassot (Anna Gascón)
• 11’30h. Ràdio-activitat. Dinamització i coordinació des de la institució. Ajuntament de Vila-real
• 11’40h. El Mural d’Escola Valenciana. Amàlia Garrigós i Xelo Ribera

12 H. DESCANS.

12’30h. Presentació del material tècnic i el seu ús. Alba Veryser i Domingo.

12’45 Presentació de l’activitat Programa de ràdio en directe. Amàlia Garrigós, Xelo Ribera, Iñaki Mazkiaran, Pepe Moreno.

12’45 h. Conclusions i cloenda.

Nota: durant la jornada l’equip de ràdio El Mural d’Escola Valenciana enregistrarà entrevistes a persones participants.

Inscripcions

La matrícula és gratuïta, però per raons d’aforament cal que els interessants s’inscriguen a través d’aquest formulari: http://goo.gl/forms/drxn9azHsY