La Lliga de debat de Secundària i Batxillerat, a punt

A les 11’30 hores, el president de la Xarxa i rector de la UPV, Francisco José Mora, inaugurarà la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2016, que disputaran fins al dissabte els 12 equips guanyadors de les fases locals realitzades a les universitats d’Alacant, Andorra, Autònoma de Barcelona, Barcelona, Girona, Jaume I, Lleida, Politècnica de València, València, Pompeu Fabra, Rovira i Virgili i Vic-Central de Catalunya. En el mateix acte se sortejaran els emparellaments de la competició. Els centres finalistes són: IES Nou Derramador (Ibi), Escola El Cim (Terrassa), Col·legi Shalom. Fundació Educativa ACI (Barcelona), Escola Andorrana de Batxillerat (La Margineda), INS Puig Cargol (Calonge), Institut La Serra (Mollerussa), IES Joan Baptista Porcar (Castelló de la Plana), Institut Francesc Vidal i Barraquer (Tarragona), Col•legi Sagrada Família (Barcelona), IES Sivera Font (Canals), IES Pou Clar (Ontinyent) i Institut de Vic (Vic). Aquesta competició compta amb el suport de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya i el Govern d’Andorra, i Escola Valenciana n’és soci institucional. Així mateix, hi col•laboren l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i els ajuntaments d’Alacant, Biar, l’Hospitalet de Llobregat, Morella, Muro i Xixona.

dsc_0115.jpg

Divendres 29 d’abril

11’30 h.: inauguració de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat
Lloc: Aula Magna de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la UPV (Edifici 2F). Camí de Vera, s/n. 46022 València