Concentració d’inici de curs #NoAlaLOMCE #SíAlaPública

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic ha definit les línies d’actuació per al proper curs com a organització que treballa per una educació pública, de qualitat i en valencià, que cal continuar defensant i reivindicant.

D’aquesta manera, la Plataforma ha convocat per a l’inici de curs una concentració – roda de premsa a les portes de la Conselleria d’Educació. Totes les entitats que configuren la Plataforma es concentraran juntament amb la comunitat educativa dels centres i altres organitzacions socials. Durant l’acte, es llegirà el document "Participació i acció per a una nova política educativa", que es lliurarà per registre d’entrada al conseller d’Educació, Vicent Marzà.

En aquest escrit, la Plataforma incideix en dos vessants. D’una banda, el SÍ a L’ENSENYAMENT PÚBLIC pel qual ha lluitat des de fa tants anys, contra la discriminació i l’atac que ha suposat el tracte de favor envers un ensenyament concertat-privat-privilegiat. D’altra banda, el NO a la LOMCE, perquè la Plataforma exigeix la seua derogació.

plataforma-inici-de-curs-16_17-01.jpg

Finalment, la Plataforma demanarà a l’administració participació real i efectiva de la comunitat educativa en tots els assumptes que contribuisquen al canvi educatiu tan necessari en l’escola valenciana.

Concentració d’inici de curs
Dia: dimarts, 6 de setembre de 2016
Lloc: Conselleria d’Educació (Avda. Campanar, 32)
Hora: 11’00 hores

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic està formada per Escola Valenciana, FAPA-València, STEPV, FE CCOO PV, FeSP UGT PV, CAVECOVA, CGT, FAAVEM, FEPV, SEPC, BEA, Campus Jove, Sindicat d’Estudiants, Associació de Directors de Primària, Associació de Directors de Secundària, Moviments de Renovació Pedagògica, ADIDE, FAPA -Enric Valor, FAPA-Penyagolosa i Valencia Laica.