Escola Valenciana es concentra per cinquena vegada pel requisit lingüístic

El dijous 15 de setembre a les 19 hores serà la cinquena vegada que Escola Valenciana es concentra per demanar al Consell la implantació de la plena competència lingüística com a requisit per a l’accés de la funció pública. Aquesta activitat s’emmarca en la campanya "Requisit lingüístic ja!", encetada en les Trobades 2016. Es tracta d’una represa de la iniciativa històrica de l’entitat, que forma part del seu ideari des que va nàixer a principis dels anys vuitanta.

requisit_ja_15setembre.jpg

Els representants d’Escola Valenciana repartiran material informatiu per explicar els assistents que la introducció de la capacitació lingüística a totes les administracions públiques contribuirà al respecte dels drets humans, alhora que afavorirà el procés de normalització de la llengua. El cantaire David Reig acudirà a l’acte i interpretarà la cançó d’Al Tall Tio canya.

CONCENTRACIÓ DAVANT DEL PALAU DE LA GENERALITAT VALENCIANA PEL REQUISIT LINGÜÍSTIC
DIA: DIJOUS 15 DE SETEMBRE DE 2016
HORA: 19 HORES
LLOC: PALAU DE LA GENERALITAT VALENCIANA (PLAÇA MANISES)