Escola Valenciana convoca la ciutadania davant del Palau de la Generalitat pels nostres #DretsLingüístics #RequisitJa

Escola Valenciana es concentra per demanar al Consell la implantació de la plena competència lingüística com a requisit per a accedir a la funció pública, dins la campanya "Pels nostres Drets Lingüístics. Requisit ja", encetada en el marc de les Trobades 2016.

requisit_ja_20octubre.jpg

El cantaire David Reig acudirà a l’acte i interpretarà la cançó d’Al Tall Tio canya, peça emblemàtica que retrata la substitució lingüística. Els representants d’Escola Valenciana repartiran material informatiu per explicar els assistents que la introducció de la capacitació lingüística a totes les administracions públiques contribuirà al respecte dels drets humans, alhora que afavorirà el procés de normalització de la llengua.