Presentació del Voluntariat pel Valencià a Puçol

El Voluntariat pel Valencià d’Escola Valenciana, en col·laboració amb l’Oficina de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Puçol, es va presentar el dimecres 9 de novembre en l’Espai Social de la Barraca i va comptar amb la participació del President d’Escola Valenciana, Vicent Moreno,la coordinadora del programa, Dariana Groza, Toni Estévez, de l’OPV de Puçol i l’alcalde d’aquesta localitat de l’Horta Nord Enric Esteve. A l’acte també va assistir Ivan Palomares, en representació de la Coordinadora pel Valencià de l’Horta Nord.

El Voluntariat pel Valencià és una oportunitat per a tots els que vulguen llançar-se a parlar en valencià i aquesta iniciativa és possible gràcies a tots els voluntaris i voluntàries valencianoparlants que oferiexen una part del seu temps a conversar en una persona que vol aprendre valencià.

Més informació al 961 421 303