València i Ontinyent participen en el programa ‘Cinema a l’escola’ d’Escola Valenciana

• Les entrades tenen un preu especial.

• L’activitat inclou un dossier amb material didàctic per treballar el llenguatge audiovisual a l’escola.

• Catàleg de ‘Cinema a l’escola’

«Sense una televisió pública que oferisca una programació diària de pel·lícules de qualitat en valencià, la iniciativa d’Escola Valenciana ‘Cinema a l’escola’ suposa l’única activitat de foment de la nostra llengua al cinema», ha expressat la Coordinadora del programa, Laura Font, per insistir en la importància d’acostar el cinema en valencià als més menuts.

cinema-valencia-2016.jpg

‘Neu i els arbres màgics’, ‘Charlie Brown i Snoopy’, ‘Hotel Transilvània 2′ i ‘El meu amic van Gogh’ són les quatre pel·lícules que es podran visualitzar a les 10 hores el dimecres 23 de novembre i el dijous 24 als Cinemes Yelmo – Espai Campanar a un preu reduït.

24n_el_petit_princep_cartell_2016_ontinyent.jpg

Per la seua banda, els cinemes Cineàpolis del Centre comercial El Teler d’Ontinyent acullen el programa d’Escola Valencia ‘Cinema a l’escola’ amb la projecció de ‘El Petit Príncep’ els dies 24 i 25 de novembre a les 10 hores.

Escola Valenciana ofereix un dossier amb activitats pedagògiques per possibilitar els mestres treballar el llenguatge audiovisual a l’escola.

• 96 347 27 83 / cinema@fev.org
• Catàleg de ‘Cinema a l’escola’