Itinerari fotogràfic pel centre de Castelló. 23 de juny

El dissabte 23 de juny, a les 9 h, es donaran cita en la plaça d’Hernan Cortés de Castelló de la Plana els participants en l’itinerari fotogràfic pel centre de Castelló organitzat pels Col·lectius per la llengua – Escola Valenciana Castelló, dins dels actes corresponents al Vé Congrés d’Escola Valenciana.

Miquel Gómez i Francesc Rambla ens conduiran durant unes dues hores per indrets coneguts de Castelló per tal de fer-nos veure detalls que, molt probablement, han passat desapercebuts als castellonencs i les castellonenques que hi transiten diàriament.

La inscripció a aquesta passejada és gratuïta, i només cal enviar un correu a castello@fev.org per apuntar-s’hi.

Amb aquest itinerari conclourà el cicle d’itineraris didàctics concebuts com a "apèndixs" de la Jornada sobre Educació Ambiental, celebrada el dia 2 de juny en la Universitat Jaume I, inserida en la programació del Vé Congrés d’Escola Valenciana a Castelló.

Els dos itineraris anteriors ens han servit per descobrir "in situ" uns quants aspectes, de vegades sorprenents, sobre el recorregut de la Séquia Major i els camins de l’aigua de la marjal de Castelló.

Aquestes passejades han estat pensades tant per a docents que més endavant puguen estar interessats a repetir-les amb el seu alumnat com per a totes aquelles persones amb voluntat de conéixer el nostre medi i la nostra història.

castello@fev.org