Presentació de Reviscola

NAIX REVISCOLA, L’ENTITAT DE JOVES D’ESCOLA VALENCIANA

Enguany és el naixement de Reviscola, entitat que recull jovent valencià de les comarques vinculat a Escola Valenciana. Reviscola pretén donar difusió a propostes de normalització lingüística i fomentar la participació activa de joves en temes claus de la societat valenciana. Aquesta entitat assumeix l’organització del Festival Itinerant de Música en Valencià a partir d’enguany i serà presentada el proper dimarts.

FALLES INAUGURA LA GIRA 2009

Un any més, Escola Valenciana presenta La Gira-Festival Itinerant de Música en Valencià. Coincidint amb les Trobades d’Escoles en Valencià, La Gira durà el ritme de la música en valencià arreu del nostre territori. En total, 30 concerts on hi participen 40 grups diferents.

La Gira 09 s’inaugura aquest any amb el concert de falles del proper dimarts 17 de març a Burjassot, que s’organitza amb la col·laboració de la Universitat de València i l’Ajuntament de Burjassot. Actuen els grups La Gossa Sorda, Orxata Sound System i Aspencat, aquest darrer triat a partir del primer concurs 2.0 La Gira, on via Facebook han participat 1500 persones.