La Xarxa de centres educatius valencians de qualitat incorpora més centres a Castelló

S’ha desenvolupat una jornada formativa durant més de 4 hores sobre la Modalitat B d’ahesió a la Xarxa amb l’objectiu de crear un primer grup d’escoles a les comarques del nord iniciades en el programari de gestió de la qualitat i comunicació al centre.

Toni Vizcarro i Fracesc Felipe, tècnics d’Escola Valenciana i  Marta Pérez, experta en Qualitat i Responsable d’Atenció al Client de Qualiteasy han iniciat als assistents als coneixements i habilitats necessàries per tal que puguen posar en marxa i mantenir el sistema d’e-qualitat de la seva escola. S’ha dut a terme formacions personalitzades on-line amb cada responsable de cada escola en funció de les necessitats específiques de cada centre.

Mètode d’ impartició de la formació: S’han combinat presentacions i explicacions teòriques amb pràctiques sobre l’aplicació Qualiteasy EDU 6.21

Les modalitats d’adhesió a la Xarxa són:

Modalitat A. Centres identificats amb el model d’escola de la Xarxa. La pertinença a aquesta modalitat no els hi representa cap cost econòmic.

Modalitat B. Centres identificats amb el model que decideixen aplicar la plataforma de gestió per a polítiques d’excel·lència (=aplicació informàtica Qualiteasy) que els permeta organitzar tota la informació del centre.

Modalitat C. Centres que tenen el perfil anterior i que opten per la certificació ISO 9001. En aquesta modalitat caldrà afegir els costos derivats de la formació externa (Consultora especialitzada) i de la certificadora.

Modalidat D. Centres que opten per pilotar una gestió integral de l’escola a través de la plataforma "clickedu".

En qualsevol de les modalitats descrites, caldrà remetre a la Federació Escola Valenciana:

— Acord del Consell Escolar de Centre per a formar part de la "Xarxa de centres educatius valencians de qualitat".

— Acceptació del model d’escola.

— Compromís d’incloure anualment en la seua PGA accions de millora (Pla d’Activitats de Millora) que el permeta avançar cap el model definit.