Fil per randa. Club de viatges

"Fil per randa és molt més que un club de viatges. Fil per randa és un punt d’encontre, un munt d’experiències, un món de vivències, un cim d’altures, un bri d’amor, un deix d’aventura, un feix d’amistats,
un cop de sort, un solc de camins, un sac de viatges, un cas com un cabàs."

Fil per randa es dedica a la difusió del patrimoni cultural, monumental i medioambiental. Sempre entenent la cultura com un valor universal. La difusió del patrimoni l’assolim fem servir el turisme "cultural" com a mitjà de contacte entre els nostres clients i els esdeveniments que es desenvolupen a València, Espanya, Europa o per qualsevol indret del món.
Si ets Amic o Amiga d’Escola Valenciana viatja amb Fil per randa i gaudeix d’un 5% de descompte en tots els vitges amb pernoctació. Si estàs interessat en alguna eixida d’un dia, posa’t en contacte amb nosaltres a amics@escolavalenciana.org, que tenim propostes molt interessants.