19 d’abril, la Costera celebra el 15é Premi Sambori i presenta la XXIII Trobada d’Escoles en Valencià al Genovés

captura-de-pantalla-2013-04-10-a-las-11.32.20.pngCom molts ja sabeu, el proper 27 d’abril tenim la XXIII Trobada d’Escoles en Valencià de la Costera, enguany se celebra al Genovés; poble on, a més de la trobada, realitzarà una sèrie d’actes més, com l’entrega del 15é Premi Sambori i la presentació de la Trobada 2013.

Els dos actes tindran lloc el divendres 19 d’abril. En primer lloc, a les 19.30h, es farà la 15a entrega del premi Sambori a l’Auditori Municipal de Genovés i podrem veure la representació d’un conte musicat. Després, per a la presentació de la Trobada, cap a les 21.30h, ens traslladarem als Salons Alameda de Xàtiva, per a sopar i gaudir amb les vesades de Paco Úbeda en les veus de Pep Gimeno "Botifarra" i Lola Tortosa, acompanyats per Emili Vera.

És per això que us convidem a participar d’aquests dos actes perquè seria interessant ser el major nombre de companyes i companys possible perquè en aquests moments és molt interessant veure que la gent continua creient en la nostra educació, en la nostra llengua i en la nostra cultura.

Per la qual cosa, volem que vingueu i us animeu per gaudir d’una bonica vetlada.

Per últim i per a facilitar la tasca als organitzadors de l’esdeveniment, us agrairíem que féreu les reserves abans del dia 13 d’abril a costera@fev.org

Salut

La Comissió Organitzadora