III Trobada Universitària. Jornades de Mitjans Digitals

Els dies 24 i 25 de març tindran lloc a la Sala de Graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I de Castelló, les II Jornades de Mitjans Digitals. La trobada comptarà amb la presència el dia 24 de Juli Esteve, responsable d’Infotelevisió, i el 25 amb Vicent Partal, director de Vilaweb.

L’objectiu de la trobada és crear un escenari per a la confrontació i la divulgació de les opinions de diferents professionals del sector de la comunicació a la xarxa. El nou concepte de periodisme, els nous mitjans de comunicació, l’aplicació de les noves tecnologies o quina és la projecció de la societat valenciana mitjançant tot açò, són alguns dels temes que podrem conéixer durant aquesta jornada de reflexió i anàlisi. A més de les conferències de Partal i Esteve, hi haurà taules redones i tallers pràctics.

Aquestes jornades són convalidables per 0,5 crèdits de lliure configuració a la Universitat Jaume I de Castelló.

Visiteu l’Espai de trobada i informeu-vos sobre les Trobades i les activitats per la llengua que organitzen l’ACV Tirant lo Blanc i Escola Valenciana.

Per a més informació contacteu amb informacio@tirant.org.

Organitzen: Associació Cívica Valenciana Tirant lo Blanc i Federació Escola Valenciana.

Col·laboren: Vicerectorat d’Estudiants i Ocupació i Servei de Llengües i Metodologia de la Universitat Jaume I de Castelló.

Inscripció

Per a inscriure-vos, cal que empleneu aquest formulari. La quota d’inscripció és de 15 euros per als socis de l’ACV Tirant lo Blanc, 20 euros per als membres de l’UJI i 25 euros per a la resta.

Dimarts 24

9.00- 9.30h Lliurament de material.
  9.30-10.00h Inauguració: Vicerectoria de l’UJI i Presidència TLB.
10.00-11.50h Conferència: "Models alternatius als mitjans de comunicació tradicionals a internet", per Juli Esteve (Infotelevisió). Presenta: Raül Burriel (ACV Tirant lo Blanc).
11.50-12.10h Descans.
12.10-14.00h Taula redona: "Blogueges o només navegues? Experiències dels bloguers". Participen: Carles Bellver (carlesbellver.com), Vicent Baydal (ventdcabylia.com), Xavi Bellot (elsnovuls.blogspot.com). Modera: Pere Fuset (Valencianisme.com).
15.00-19.00h Taller: Edició de continguts digitals en sistemes lliures. A càrrec de Vicent Cubells (ubuntu.cat)

Dimecres 25

10.00-11.50h Conferència: "El català a la xarxa", per Vicent Partal (Vilaweb). Presenta: Miquel Boix (ACV Tirant lo Blanc).
11.50-12.00h Descans.
12.10-14.00h Taula redona: "Continguts i formats dels mitjans digitals". Participen: Enric Gil (Pàgina 26), Jordi Maura (3×4.info), Tona Català (picam.info). Modera: Miquel Torres (cclanau.cat).